جدیدترین مقالات

راهنما خرید باتری جک s5

راهنما خرید باتری ماشین جک s5

یکی از مهمترین لوازمی که در خودروها به کار برده می شود و بودن آن لازم و ضروری می باشد، باتری می باشد. باتری ماشین جک اس 5 نمونه درجه یکی است که بهتر است در زمان خرید آن به راهنما خرید باتری ماشین جک s5 مراجعه کنید تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید.

بررسی راهنمای خرید باطری ماشین جک اس 5

یکی از محبوب ترین انواع خودروهای چینی، جک اس 5 است که در سال 1393 وارد ایران شد. این خودرو دارای بهترین طراحی و کیفیت می باشد که طرفداران زیادی را به دست آورد. در واقع جک اس 5 پلتفرمی از هیوندای توسان می باشد که از مشخصات آن می توان به بهره مندی از موتور 2 لیتری با توان 174 اسب بخار در آن اشاره کرد که برای رسیدن سرعت از صفر به 100 کیلومتر تنها به 8 ثانیه زمان لازم است. این باتری از مهمترین بخش خودرو محسوب می شود که باید آن را به بهترین شکل تهیه و خریداری کنید.

در راهنما خرید باتری ماشین جک s5 باید به دنبال این باشید که مهمترین علائم خرابی این باتری چیست، از کجا باید نوع اصلی آن را تهیه کنم و اینکه قیمت در نظر گرفته شده برای آن چقدر است. مشخصات باتری و موارد ذکر شده از مهمترین مواردی هستند که باعث می شوند این باتری را در کیفیت درجه یک تهیه و خریداری کنید. بایدها و نبایدهای زیادی در رابطه با خرید این باتری وجود دارند که باید به آنها توجه کنید.

بررسی راهنمای خرید باطری ماشین جک اس 5

خرید باطری ماشین جک اس 5

مشخصات باطری ماشین جک اس 5

از جمله مهمترین مواردی که در رابطه با راهنما خرید باتری ماشین جک s5 وجود دارند، مشخصات مربوط به آن می باشد. از جمله مهمترین این مشخصات این باتری می توان به این اشاره کرد که مدل آن از نوع اتمی پایه بلند می باشد. همچنین چیدمان قطب‌ها در آن به صورت قطب راست یا مخالف می باشند. لازم به ذکر است که قالب این باتری از نوع D26 است و آمپراژ موجود در آن AH 70 می باشد.

باتری جک اس 5 برای راه اندازی و روشن شدن ماشین به ولتاژ 12 ولت نیاز دارد. از دیگر مشخصات این باتری شکل و ابعاد ظاهری آن است که به ترتیب (طول × عرض × ارتفاع)  26 × 18 × 23 سانتی متر می باشد. سوال رایج در رابطه با مشخصات این باتری این است که آیا می توان باتری با آمپر بالاتر جایگزین آن کرد. بهتر است بدانید که اینطور نیست و ولتاژ موجود در سیستم برق این باتری همانطور که ذکر شد، 12 ولت می باشد که نباید دچار تغییر شود.

باتری ماشین جک اس 5 چند آمپر است؟

از مهمترین مشخصات باتری جک اس 5 به آمپر آن باز می گردد. پس بهتر است بدانید که اگر این باتری را در نوع اصلی و اورجینال تهیه کنید، دارای 68 آمپر پایه بلند قطب مخالف یا راست می باشد که باید آن را از یک برند معتبر تهیه و خریداری کنید. نکته مهمی که باید راجع به این باتری بدانید این است که به دلیل آنکه ابعاد این باتری 68 آمپر است و با 70 آمپر پایه بلند سازگاری دارد، می توان در تولیدات باتری به دنبال این باتری نیز رفت. چرا که نوع 68 آن کمتر یافت می شود.

برندهای زیادی هستند که معتبر اند و در مقابل هزینه به صرفه باتری جک اس 5 را در نوع فابریک و اصلی به شما عرضه می کنند. جک اس 5 از خودروهای پر فروش چینی به حساب می آید که می توانید باتری آن را در کیفیت درجه یک تهیه و خریداری کنید. باتری‌های تولید شده در داخل کشور نیز دارای گارانتی بیشتر و هم طول عمر مفیدتری هستند که با اطمینان خاطر می توانید آنها را تهیه کنید.

باتری ماشین جک اس 5 چند آمپر است؟

آمپر باتری ماشین جک اس 5

قیمت باتری ماشین جک اس 5

با توجه به اینکه برندها زیادی به فروش این باتری می پردازند، قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد. بهتر است بدانید که این قیمت گذاریها با خرابی و یا طول عمر باتری رابطه مستقیمی دارند. چرا که برندهای ارزان تر نیز به تولید و عرضه آن پرداخته اند. از جمله مهمترین مواردی که باعث تعیین کردن قیمت باتری ماشین جک اس 5 می شوند در راهنما خرید باتری ماشین جک s5 شامل موارد مهمی از جمله موارد ذکر شده در ادامه می باشند.

کیفیت ساخت باتری، شرکت و برند سازنده باتری، کشور سازنده، خشک یا اسیدی بودن باتری، سال ساخت باتری و داشتن گارانتی بازگشت در واقع تعیین کننده قیمت هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه ویژه داشته باشید. به این صورت باید در زمان خرید با مراجعه به سایتهای به روز از قیمت روز این باتری با توجه به مشخصات ذکر شده اطلاع کسب کنید. به این صورت می توانید یک خرید موفق داشته باشید.

قیمت باتری ماشین جک اس 5

قیمت باطری ماشین جک اس 5

کلام آخر

جک اس 5 از دسته خودروها پر طرفداری است که برای خرید باتری آن باید به نکات مهمی در راهنما خرید باتری ماشین جک s5 توجه کنید. به این صورت می توانید یک خرید موفق داشته باشید.

سوالات رایج راهنما خرید باتری ماشین جک s5

  1.  علائم خرابی باتری جک اس 5 چیست؟
    سوال مهم اینجاست که چه زمانی باید برای تعویض باتری جک اس 5 اقدام کرد. بهتر است بدانید که در صورتی که علائم خرابی این باتری را مشاهده کردید، باید برای تعویض آن اقدام کنید. این علائم شامل گذشت بیش از 2 سال از زمان خرید باتری، سخت روشن شدن مجدد ماشین، ضعیف بودن نور چراغ کابین، استارت نخوردن، تغییر رنگ نشانگر، خرابی ظاهری باتری و … می باشند.
  2. دلایل زود خراب شدن باتری جک اس 5 چیست؟
    دلایل مهمی وجود دارند که نشان از خرابی باتری جک اس 5 می دهند که شامل تاریخ تولید باتری، عدم شارژ به موقع، شارژ زیاد دینام، عدم استفاده از خودرو، خرابی یا ایراد در سیستم برق ماشین و برق دزدی خودرو می باشند.
  3. باتری فابریک جک اس 5 چند آمپر است؟
    باتری اورجینال و اصلی جک اس 5، دارای 70 آمپر قطب مخالف می باشد که این باتری در نوع قطب موافق و مخالف طراحی و تولید می شود که باید در زمان خرید به این موضوع توجه کنید تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها