جدیدترین مقالات

آشنایی با باتری تسلا

آشنایی با باتری ماشین تسلا

در سال2003 صنعت تولیدات خودرو با پیشرفتی که کرد همه انسان های کره زمین را متعجب کرد. مسلما با پیشرفت خودرو اجزای آن هم پیشرفت کردند. باتری تسلا در همان ابتدا سال2003 در بین مردم رواج پیدا کرد. در ادامه برای آشنایی با باتری تسلا صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

همه چیز درباره باتری تسلا

باتری یک عضو جدا نشدنی یک خودرو محسوب می شود، که مانند قلب در بدن انسان می ماند. باتری های تسلا قیمت نسبتا بالایی دارند، پس نحوه کار کردن و کیفیت آن بسیار قابل اهمیت است. بر خلاف دیگر ماشین ها که باتری آن ها فقط وظیفه روشن کردن ماشین را دارند، باتری این خودرو ها تمام امکانات آن را بر عهده دارند. در بین تمام افردای که تولید کننده ماشین های برقی هستند، تسلا با موتور آمریکایی خود در بین بقیه ماشین ها بسیار پر طرفدار تر هست.

ماشین تسلا با آنکه یک تولید کننده جدید است اما به دلیل داشتن باتری و موتور قوی بازار امروز را در دست گرفته است. از همین رو آشنا شدن با باتری خودرو تسلا بسیار حائز اهمیت است. تفاوت باتری تسلا با دیگر باتری ها این است که تولید کننده های دیگر از باتری های بزرگ برای خودرو های خود استفاده می کنند اما شرکت تسلا با تولید باتری های قلمی و بسیار کوچک و در تعداد بالا سعی دارد بهترین نوع باتری را تولید کند. باتری های تسلا گرمای کمتری تولید می کنند و ضرر کمتری به دیگر قطعات خودرو می رسانند.

میزان قدرت باتری تسلا چقدر است؟

امروزه با تحقیق های که روی باتری ها انجام شده است به این نتیجه رسیدند که تسلا برای ماشین های خود از باتری های 90 کیلو وات در ساعت استفاده می کند. اما در خودروهایی که امروزه وارد بازار شده است از باتری های 100کیلو وات در ساعت استفاده می کند، یعنی سرعت ماشین 380 کیلومتر است. در تبلیغ های تسلا با عدد100 روبه رو شده اید که بعضی از کاربرها معتقدند که تسلا در این تبلیغ صد درصد بودن باتری ماشین و کار آمد بودن آن را اعلام کرده است. اما این موضوع را خود شرکت تکذیب کرده است. البته شرکت های دیگر این موضوع را حقیقت به شمار آورده اند، یعنی تسلا میزان قدرت باتری خود را به 100 رسانده است. از این رو آشنایی با باتری تسلا برای کسانی که علاقه زیادی به ماشین بازی دارند جذاب است.

تاثیر قدرت باتری تسلا

یکی از دلایل مهم و موثر برای انتخاب یک خودرو الکتریکی باتری آن است. هرچه قدرت باتری بیشتر باشد مسافتی که یک ماشین برقی طی می کند نیز بیشتر است. هر چه میزان قدرت باتری شارژ شود ماشین مسافت زیادتری را می تواند طی کند. با یک بار شارژ کردن باتری تسلا می توانید 450 کیلومتر را طی کنید.

بعد از تولید جدید ترین محصول این شرکت در آشنایی با باتری خودرو تسلا، کاربران انتظار دارند تا ببینند که این ماشین چه میزان مسافت را طی می کند. همچنین قرار است با تولید این خودرو با یکبار شارژ ماشین مسافت610 کلیومتر را طی کند.

مزایا باتری های تسلا

بهتر است برای آشنایی بیشتر با این ماشین های برقی به برخی از ویژگی های آن اشاره کنیم، که این ویژگی شامل موارد زیر می شوند:

  • مصرف نکردن بنزین:
    امروزه در تمام دنیا به دنبال کم کردن مصرف سوخت بنزینی هستند، دیگر گران کردن آن هم مقرون به صرفه نیست. صرفا استفاده از شارژ هم کم هزینه است و هم دیگر نیاز به سوخت بنزینی نیست.
  • حفاظت از محیط زیست:
    استفاده از تسلا ها یا ماشین های برقی به محیط زیست آسیبی نمی زند، اما استفاده از سوخت بنزینی موجب آلودگی هوا و محیط زیست جانوری می شود.
  • جلوگیری از بیماری های تنفسی:
    ماشین های سوختی با ایجاد دود باعث به وجود آمدن بیماری های تنفسی می شود، اما ماشین های برقی به دلیل آنکه دودی از خودی تولید نمی کنند باعث جلوگیری از بیماری های تنفسی می شود.
  • بیشتر شدن کیفیت:
    ماشین های تسلا سر و صدایی ندارند، دارای ایمنی بالایی هستند، از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری می کنند.

هزینه های کم باتری ماشین های تسلا: ویژگی آخر یکی از مهم ترین ویژگی های تسلا است، این ماشین نیاز به تعمیر ندارند.

اهداف شرکت تسلا چیست؟

شرکت تسلا که یک شرکت آمریکایی است با تولید مدرن ترین و لوکس ترین ماشین های برقی وارد میدان مبارزه با دیگر شرکت های بزرگ شده است. این شرکت معتقد است که با تولید ماشین های برقی بهترین تولید کننده در این عرصه است. البته بعد از آشنایی با باتری ماشین تسلا متوجه خواهید شد که این حرف بسیار درست بوده است.

تسلا با تولید انواع خودرو های برقی جدید و با استفاده از باتری های قدرتمند توانسته با یکبار شارژ کردن باتری ماشین حدود610 کیلومتر را طی کند. به همین دلیل شرکت تسلا حرف اول را در تولید ماشین های برقی می زند.

پاور بانک باتری ماشین تسلا

در این چند سال اخیر شرکت تسلا همه ی تلاش خودش را کرده است که به امکانات ماشین ها وکامیون های خود بیافزاید. آشنایی با باتری تسلا یعنی آشنایی با تمام امکانات و محصولات تسلا است. تسلا توانسته است محصولی جدید برای ماشین های خود تولید کند تا خیال رانندگان را راحت تر کند تسلا با تولید شارژر همراه با ظرفیت3350 میلی آمپر توانسته طرفداران زیادی را جذب کند.

کلام آخر

با آشنایی با باتری ماشین تسلا با نسل جدید تولید کننده های خودرو آشنا شدیم، برای همین منظور انتخاب این نوع از ماشین ها باعث حفظ محیط زیست و مانع از آلودگی هوا می شود.  ماشین های تسلا یکی از بهترین ماشین های این دوره هستند و انتخابی درست می باشند.

سئوالات رایج آشنایی با باتری ماشین تسلا

  1. ویژگی ماشین های تسلا چیست؟
    حفظ منابع طبیعی_ جلوگیری از آلودگی هوا_ استفاده نکردن از سوخت بنزینی و مهترین ویژگی آن کم هزینه بودن این ماشین ها است.
  2. باتری های ماشین تسلا تا چند کیلومتر را طی می کند؟
    نسل قدیم این ماشین ها با یکبار شارژ450 کیلو متر طی میکردند اما نسل جدید آن با یک بار شارژ 610 کیلومتر را طی می کند.
  3. ظرفیت شارژر های همراه تسلا چقدر است؟
    شارژر های تسلا با ظرفیت 3350 میلی آمپر تولید می شوند.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها