آموزش, جدیدترین مقالات

راهنمای خرید باتری ماشین mvm 110

راهنمای خرید باتری ماشین mvm 110

ماشین mvm 110 یک ماشین چینی است که توسط شرکت mvm ساخته شده است و زیر شاخه ی شرکت چری به حساب می آید، این خودرو در اصل همان ماتیز دوو است که پس از خریدن امتیاز آن برای به کار رفتن در شهرک های صنعتی تولیده شده است. پس از آن به دلیل اینکه این خودرو دارای مزیت های زیادی بود و با اضافه کردن یک سری تغییرات جدید و به روز، شرکت mvm این خودرو را به عنوان سواری به بازار عرضه کرد که در نهایت به کمک مدیران خودرو وارد ایران شد. اما عمده سوالی که برای رانندگان این نوع خودرو پیش می آید در مورد قطعات خودرو همانند باتری ماشین mvm 110 است به همین دلیل قصد داریم در این مقاله که در مورد راهنمای خرید باتری ماشین mvm 110 است اطلاعات بسیار مهمی را در مورد باتری آن به شما ارائه دهیم، پس حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

نکات خرید باتری ماشین mvm 110

اکنون که از خراب شدن باتری خودروی خود مطمئن شدید وقت آن است که یک سری نکات بسیار مهم در مورد خرید باتری ماشین mvm 110 را که برای داشتن یک خرید با کیفیت و خوب داشته باشید را بدانید.

در واقع خرید باتری همانند هر خرید دیگری که انجام می دهید باید هم دارای جنس خوب و با کیفیتی باشد و هم اینکه از لحاظ سایز و ابعاد به درستی انتخاب شود. در ادامه نکات بسیار مهمی را که در هنگام خرید یک باتری ماشین mvm 110 باید رعایت کنید را به شما معرفی کرده ایم.

نکات خرید باتری ماشین mvm 110

نکات مهم در خرید باتری ماشین mvm 110

توجه به آمپر در هنگام خرید باتری ماشین mvm 110

از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید باتری mvm 110 باید رعایت کنید میزان آمپر آن است. در واقع باتری ماشین mvm 110 دارای 12 ولت و 45 آمپر است و شما باید حتما دقت کنید که میزان آمپر باتری که خریداری می کنید نباید بیشتر یا کمتر از این مقدار معین شده باشد.

راهنمای خرید باتری ماشین mvm 110 با توجه به ابعاد باطری

نکته ی دیگر بسیار مهم، ابعاد آن است. در واقع اگر که شما اقدام به خرید یک باتری با ابعاد متفاوتی کنید به هیچ عنوان نمی توانید از آن به عنوان باتری ماشین mvm 110 استفاده کنید چرا که قالب آن دارای سایز خاصی است. به طور کلی باتری ماشین mvm 110 دارای طول 24 سانتی متر، عرض 18 سانتی متر و ارتفاع 23 سانتی متری است و به هنگام خرید باید حتما این اندازه ها را مورد نظر بگیرید.

نوع باتری ماشین mvm 110

به طور کلی در بازار دو نوع باتری سیلد و غیر سیلدی وجود دارد که شما می توانید یکی از آن ها را به عنوان باتری ماشین mvm 110 استفاده کنید. در واقع هر کدام از انواع  باتری ها دارای مزایا و معایبی هستند اما جالب است بدانید که نوع اتمی این باتری ها دارای طول عمر بالاتر و کیفیت بهتری هستند و بهتر است که شما به هنگام خرید نوع اتمی یا همان غیر سیلد را برای باتری ماشین mvm 110 خریداری کنید.

نوع باتری ماشین mvm 110

نوع باطری ماشین mvm 110

علائم خرابی باتری ماشین mvm 110 چیست؟

قبل از اینکه در مورد مشخصات باتری ماشین mvm 110 نکات مهمی را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید بدانید که دقیقا چه زمانی باید اقدام به تعویض باتری ماشین خود کنید و یا به عبارتی علائم خرابی باتری ماشین mvm 110 چیست؟ . به طور کلی باید بدانید که روشن نشدن خودرو و یا درست کار نکردن آن می تواند دلایل زیادی داشته باشد که مهم ترین دلیل آن ممکن است باتری باشد.

در ادامه مهم ترین علائم و یا نشانه های خراب شدن باتری را برای شما معرفی خواهیم کرد که در صورت روبه رو شدن با هر کدام از آن ها باید فورا به یک متخصص باتری مراجعه کنید و از او کمک بخواهید.

  • به طور کلی باید بدانید که عمر باتری حدود 2 الی 4 سال است. بنابراین شما باید تاریخ تولید باتری را حتما مورد نظر بگیرید و بهتر است که از زمان خرید تا تعویض بیشتر از 3 سال نگذرد.
  • نکته ی دیگر در مورد باتری ماشین mvm 110 این است که در صورت خراب شدن باتری نشانگر آن تغییر رنگ خواهد داد. بنابراین هر زمان که نشانگر شما دچار تغییر رنگ شد احتمالا زمان آن رسیده که اقدام به تعویض باتری کنید.
  • نشانگر دیگر این است که ظاهر باتری دچار تغییرات فیزیکی می شود. به عبارتی هرگونه تغییر همانند برآمدگی، تورفتگی در ظاهر باتری نشانگر خراب بودن آن است و شما حتما باید اقدام به تعویض آن کنید.
  • دیر روشن شدن خودروی mvm 110 و یا استارت نخوردن ماشین نشانه ی دیگری است که معمولا بسیار شایع است و می تواند نشان دهنده ی خراب بودن باتری باشد.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم که برای اطمینان از خرابی خودرو در صورت مشاهده ی هر کدام از این علائم گفته شده در ابتدا باتری را به یک متخصص ماهر در کار باتری نشان دهید و سپس اقدام به تعویض باتری کنید.

علائم خرابی باتری ماشین mvm 110 چیست؟

علائم خرابی باتری ماشین mvm 110

جمع بندی

در این مقاله سعی بر آن بود که شما را با باتری ماشین mvm 110 و مشخصات آن آشنا کنیم تا شما بتوانید به هنگام خرید باتری با کیفیت ترین و مناسب ترین نوع را خریداری کنید. دقت کنید که اگر یک باتری مناسبی را خریداری نکنید این امر ممکن است باعث شود که در اندک مدتی دوباره اقدام به صرف هزینه برای خرید باتری کنید.

سوالات متداول راهنمای خرید باتری ماشین mvm 110

  1. طول عمر باتری ماشین mvm 110 چقدر است؟
    باید بدانید که طول عمر یک باتری به عوامل مختلفی همانند طرز استفاده کردن از باتری و خودرو و یا حتی آب و هوا بستگی دارد اما به طور کلی می توان گفت که طول عمر یک باتری 2 الی 4 سال است و بنابراین پس از این مدت حتما باید از سلامت باتری خود مطمئن شوید.
  2. آیا می توان از آمپر بالاتری برای باتری ماشین mvm 110 استفاده کرد؟
    همان طور که در این مقاله نیز اشاره کردیم باتری این نوع خودرو 45 آمپری است و شما نمی توانید آمپر بالاتر و یا کمتری بر روی آن نصب کنید چرا که آمپری بالاتر و یا کمتر ممکن است به دیگر قسمت های خودرو آسیب برساند.
  3. قیمت باتری ماشین mvm 110 به چه عواملی بستگی دارد؟
    در واقع قیمت باتری این نوع خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله ی این موارد می توان به آمپر، ابعاد و گارانتی داشتن و یا نداشتن اشاره کرد. البته نوع باتری اتمی یا غیر اتمی و حتی برند باتری نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت باتری می گذارد.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها