فناوری

رونمایی از شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی

رونمایی از شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی

یک شرکت فناوری انگلیسی شارژری تولید کرده است که تبدیل به اولین شارژر قابل حمل برای  ماشین های برقی شده است. این شارژر برای افرادی تولید شده است که نمی توانند خودروی خود را درون خانه شارژ کنند و نیاز دارند تا در بیرون از خانه به منبع قابل اطمینانی برای شارژ دسترسی داشته باشند. در ادامه به بررسی جزئیات رونمایی از شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی می پردازیم.

شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی چه ویژگی دارند؟

این شارژرها تقریبا اندازه یک چمدان بوده و سال شروع فروش آن ها 2022 است. ظرفیت این باتری ماشین ها نیز به گونه ای است که تا 32 کیلومتر حرکت یک ماشین برقی را تامین می کند. از دیگر جزئیات رونمایی از شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی می توان به شارژ 30 دقیقه ای خودروها توسط این دستگاه بسیار کاربردی اشاره کرد. البته لازم است تا برای شارژ این شارژر قابل حمل برای خودروهای برقی آن را به برق های خانگی متصل نمایید.

لازم به ذکر است که شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی دارای ردیابی و پشتیبانی از 4Gمی باشند که در نوع خود قابلیت بسیار مناسبی محسوب می شود.

نمونه شارژهای قابل حمل برای ماشین

نمونه شارژهای قابل حمل برای خودروهای برقی

آیا شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی از مواد بازیافتی ساخته می شوند؟

از دیگر مواردی که در رونمایی از شارژرهای قابل حمل برای خودروهای الکتریکی به آن اشاره شد این است که بدنه این باتری ها از مواد قابل حمل ساخته می شوند تا آسیب های کمتری به محیط زیست وارد شود. لازم به ذکر است که قیمت این باطری های قابل حمل هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها