فناوری

افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری در مجارستان

افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین در مجارستان

با توجه به افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین در مجارستان گروه BMW در حال ساخت یک مجموعه باتری ولتاژ بالا برای خودروهای NEUE KLASSE در سایت خود در مجارستان است. مونتاژ باتری در زمین کارخانه خودروسازی دبرسن، که ساخت آن تقریباً شش ماه پیش آغاز شد، قرار خواهد گرفت. با ایجاد بیش از 500 شغل اضافی و افزایش سرمایه گذاری BMW این شرکت انتظار موفقیت بزرگی را دارد. در ادامه به بررسی جزئیات سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین در مجارستان می پردازیم.

جزئیات خبر افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین در مجارستان

در دبرسن، ما در حال ساخت پیشرفته ترین کارخانه در جهان هستیم. میلان ندلکوویچ، عضو هیئت مدیره BMW AG گفت. ما با iFACTORY خود استانداردهای صنعتی جدیدی را برای تولید خودرو تعیین می کنیم. سرمایه‌گذاری‌های ما بر رویکرد سیستماتیک ما برای پیاده‌سازی تحرک الکترونیک تأکید می‌کند.»

در پاییز 2023، این کارخانه برای افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین یک برنامه آموزشی دوگانه را در مرکز آموزشی داخلی خود با همکاری شرکای محلی در آموزش راه اندازی خواهد کرد.

Markus Fallböhmer، معاون ارشد تولید باتری در گروه BMW، توضیح می‌دهد که چرا مسافت‌های کوتاه برای تدارکات هنگام تعیین محل مونتاژ باتری‌های ولتاژ بالا در نظر گرفته شده است: “ارتباط نزدیک بین مونتاژ باتری و تولید خودرو بخشی از استراتژی ما است.”

کارخانه BMW برای تولید باطری ماشین در مجارستان

تأسیسات تولیدی جدید با توجه به افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین ، که در مساحتی حدود 140000 متر مربع گسترش خواهد یافت، اخیراً ساخت و ساز را آغاز کرده است. نسل بعدی سلول‌های باتری گرد در یک محفظه باتری مونتاژ می‌شوند – یک قاب فلزی در کارخانه Debrecen، که بعداً در زیر بدنه خودرو ادغام می‌شود. تمام باتری های خودروهای این کارخانه در محل مونتاژ می شود. تولید این باتری های ولتاژ بالا نسل ششم به طور رسمی از سال 2025 آغاز می شود، زمانی که تولید خودرو آغاز می شود.

باتری کلید موفقیت یک خودروی الکتریکی است. با نسل بعدی باتری ها، Neue Klasse تا 30 درصد در برد و سرعت شارژ بهبود می یابد.

جزئیات خبر افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین در مجارستان

جزئیات خبر افزایش سرمایه گذاری BMW

علت سرمایه گذاری BWM در مجارستان چیست؟

برای افزایش سرمایه گذاری BMW در باتری ماشین، گروه BMW به کاهش ردپای کربن و تولید منابع اختصاص دارد که از زنجیره تامین شروع می شود. تولیدکنندگان سلول از مواد بازیافتی مانند کبالت، لیتیوم و نیکل در سلول های باتری به جای مواد خام تازه استخراج شده استفاده خواهند کرد. با این تغییر و همچنین تعهد به استفاده از انرژی سبز از انرژی های تجدیدپذیر برای تولید سلول باتری، این شرکت ادعا می کند که می تواند ردپای کربن را تا 60٪ کاهش دهد.

اعلامیه های جدید مورد استقبال دولت مجارستان نیز قرار گرفت. Péter Szijjártó، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان گفت: کارخانه BMW Group در Debrecen نمادی از سیاست اقتصادی موفق مجارستان در دوازده سال گذشته است. این کارخانه حفاظت از محیط زیست و رقابت را با هم ترکیب می کند و این بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما در ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها