جدیدترین مقالات

مقایسه و خرید مناسب ترین برند های باتری خودرو

مقایسه انواع برند های باتری

انواع برند های باتری

خوشبختانه در طول سال های گذشته در زمینه تولید انواع مدل های باتری خودرو در کشور ، شرکت های تولید کننده باتری داخلی به پیشرفت های خوبی از لحاط کیفیت و طول عمر مناسب باتری دست یافته اند ، به نحوی که برند های باتری داخلی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را داشته و برای مصرف کننده داخلی دارای جذابیت های بسیار زیادی را ایجاد کرده است در این مقاله با معرفی بهترین تولید کنندگان باتری و محصولات آنها سعی بر مقایسه و معرفی مناسب ترین باتری متناسب با نیاز شما را داریم. از مطرح ترین برند های تولید کننده باتری داخلی میتوان به صبا باتری ، وایا باتری ، یکتا باتری سپاهان و آذر باتری اشاره نمود.

مقایسه انواع باتری

صبا باتری

صبا باتری برندی خوشنام و نام آشنا در تولید انواع مدل های باتری سبک و سنگین میباشد ، تولیدات این شرکت به دوصورت باتری های اتمی سیلد (واریان و رونیز) و اسیدی (آرمو) هستند که در تنوعی از آمپرهای مختلف از ۵۵ آمپر تا ۲۰۰ آمپر و قابل نصب بر روی خودروهای سبک و سنگین می باشند. گارانتی محصولات صبا باتری به صورت 12 ماه برای باتری ها سبک و 6 ماه برای باتری های سنگین میباشد. برند رونیز برند انحصاری باتری ایراندوست میباشد مقاله معرفی کامل صبا باتری را میتوانید اینجا بخوانید

وایا باتری

وایا باتری صدرا یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری در سطح کشور که محصولات متنوع خود را با بهترین استاندارد های بین المللی تولید کرده و توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید باتری های تولیدی این شرکت دارای صفحات کلسیمی اکسپند و از نوع MF (بدون نیاز به نگهداری) می‌باشند که از آمپراژ 50 تا 200 آمپر به بازار عرضه شده است. شرکت وایا باتری محصولات خود را با سه برند وایا، شادن و ریبال آغاز کرده، سپس در سال های بعد برند های دیگری نظیر پورانکو،دوان و کمهو و … را نیز به برند های خود اضافه نمود. برند پورانکو برند انحصاری باتری ایراندوست میباشد مقاله معرفی کامل شرکت وایا باتری صدرا را میتوانید اینجا بخوانید

آذر باتری

شرکت تولیدی آذر باتری ارومیه یکی از اولین تولید کنندگان داخلی موفق در زمینه تولید انواع باتری خودرو با ۱۷ سال تجربه در کشور میباشد. این شرکت در بخش های مختلف اداری ، تولید و با بهره گیری از ماشین آلات بروز دنیا توانسته است یکی از تامین کنندگان اصلی باتری شرکت های خودرو سازی همچون ایران خودرو سایپا و ماموت باشد . تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های روز دنیا تولید و دارای گارانتی می باشد که در صورت بروز مشکل بلافاصله باتری معیوب تعویض و باتری نو تحویل مشتری می گردد. آذرباتری دارای دفاتر فروش متعدد است که شعبه های مرکزی آن در شهر های تهران و ارومیه مسئولیت پخش و توزیع باتری در سراسر کشور را بر عهده دارند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در واحد های مدیریتی و بازرگانی در چند سال اخیر ، هم اکنون توانسته است با قدرت به بازار کشور های خاورمیانه ورود و صادرات خود را به پنج کشور این حوزه داشته باشد. برای دانستن قیمت روز باطری ماشین کلیک کنید.

برند ویگور برند انحصاری باتری ایراندوست میباشد

یکتا باتری سپاهان

شرکت یکتا باتری سپاهان (سهامی خاص) در فروردین 1390 در زمینه مشاوره ، بازیافت، تولید، مونتاژ و صادرات و واردات کلیه باتری های خودرو ، صنعتی ، موتوری ، قلمی و قطعات  آن ها و خرید و فروش، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی تاسیس و فعالیت خود را در دو فاز تولیدی آغاز نمود. فاز اول در سال 1392 در زمینی به مساحت 17600 متر مربع در زمینه بازیافت باتری های سرب اسیدی و تولید شمش سرب 2400 تن سالیانه به بهره برداری رسید و فاز دوم در سال 1394 در زمینی به مساحت 19000 متر مربع باتری های سرب اسیدی به بهره برداری رسید. این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، برخورداری از مدرن ترین ماشین آلات تولید باتری مطابق با تکنولوژی روز دنیا و تعهد و پایبندی مدیران و پرسنل بر اصول بهبود مستمر کیفی و جلب رضایت مشتریان با هدف تولید سالیانه 1200000 عدد باتری شروع به فعالیت نموده و پس از دریافت گواهینامه استاندارد ایران با دو برند OXYGEN و  ISUN با پوشش آمپراژ 50 تا 200 آمپرساعت و در انواع سیلد و غیر سیلد محصولات خود را عرضه میکند همچنین برند کایا مکس برند انحصاری باتری ایراندوست میباشد هرگاه به مشاوره جهت خرید باتری نیاز داشتید و یا ماشینتان استارت نزد میتوانید با مراجعه به سایت امداد باتری ایراندوست و یا تماس به شماره های تلفن داخل سایت به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان امداد باتری تماس حاصل نمائید .

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها