جدیدترین مقالات

باتری برلیانس H230

برلیانس H230

درباره باتری برلیانس H230

این خودرو در ابتدا در سال 2012 وارد بازار شد. و طراحی ماشین به صورت کامل در ایتالیا بوده است. خودردوی برلیانس H230 توسط مهندسین چینی طراحی شده است که از نظر فنی و بدنه ماشین خوبی ارزیابی شده است. این خودرو دارای ظاهری زیبا است ولی متاسفانه در ساخت این ماشین از پلاستیک های ارزان استفاده شده است. کیفیت داخل این خودرو توسط متخصصان کاملا متوسط ارزیابی شده است. این ماشین به دلیل قیمت پایین در بین مردم جایگاه نسبتا خوبی دارد در ادامه با ما همراه باشید تا درباره باتری برلیانس H230 بیشتر صحبت کنیم پس با من همراه باشید.

فابریک باتری برلیانس H230

در خودرو برلیانس 230 باتری نصب شده از طرف کارخانه 60 آمپر پایه کوتاه است. که از نظر اندازه می توان گفت کاملا استاندارد طراحی شده است و همانطور که بهترین باتری برای ماشین پژو 206 باتری 60 آمپر است این ماشین هم از این نظر شبیه به این ماشین است. اگر بخواهم درباره مشخصات باطری برلیانس H230 بگویم می توانم موارد زیر را نام ببرم:

  • ولتاژ این باتری چیزی حدود 12 ولت است.
  • حجم ولتاژ آن بین 55 تا 62 آمپر خلاصه می شود ولی اصولا باتری این ماشین را 60 آمپری استفاده می کنند.
  • طول این باتری 20 سانتی متر و عرضی حدود 18 سانتی متر دارد.
  • و در نهایت ارتفاع این باتری 24 سانتی متر است که اندازه ی کاملا استانداردی دارد.
باتری برلیانس H230

باتری فابریک برلیانس H230 چند آمپر است؟

بهترین باتری برلیانس H230

بر اساس نظر کاربران این ماشین بهترین باطری می تواند 60 آمپر اتمی واریان صبا باتری باشد. شاید براتون سوال باشد که این باتری بر اساس چه معیاری انتخاب شده است؟ این باطری بر اساس دوام و همچنین قیمت آن بر اساس کارایی آن انتخاب شده است. این باطری ماشین با وجود قیمت نه چندان گران دوام زیادی دارد و می تواند حداکثر کارایی را برا خودروی شما داشته باشد. ولی خوب این باتری فقط در حد پیشنهاد برای شما است حتی باطری کارخانه برروی آن از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است.

چگونه بهترین باتری را برای خودرو انتخاب کنیم

درسته موضوع ما درباره باتری برلیانس H230 ولی خارج از لطف نیست معیار هایی که به وسیله آن بتوانید بهترین باطری ماشین را انتخاب کنید را بگویم این معیار ها به لیست زیر خلاصه می شود:

  1. اگر شما می خواهید باطری انتخاب کنید باید به میزان استفاده برق خودرو دقت کنید زیرا که در هر ماشین این موضوع متفاوت است.
  2. میزان فضایی که در ماشین برای باتری در نظر گرفته شده است نیز بسیار مهم است، اصولا این اندازه به صورت استاندارد طراحی می شود.
  3. و در آخر و مهم ترین نکته میزان قدرتی است که دینام برای شارژ باتری دارد.

طول عمر باتری برلیانس H230

باطری این ماشین به صورت استاندارد باید حدود 2 سال کار کند. ولی این بستگی به شما دارد که از این باتری چگونه نگهداری کنید اگر بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید تا 3 می تواند برای شما کار کند. از آن طرف اگر به خوبی نگهداری نشود خیلی زود از کار می افتد ولی به صورت استاندارد تا 2 سال به راحتی برای شما کار می کند.

طول عمر باطری برلیانس

طول عمر باتری برلیانس H230 چقدر است؟

حداکثر آمپر باتری برلیانس H230

همانطور که قبل از این گفتم باطری روی این ماشین می توان از 55 تا 62 آمپر باشد ولی در کل 60 آمپر بیشتر برای این ماشین به هیچ عنوان توصیه نمی شود. حجم بیشتر از 60 آمپر می تواند شما را دچار مشکل کند و از طرفی دینام این ماشین نمی تواند پاسخگوی شما باشد. خلاصه بگم 60 آمپر براش عالیه 🙂

علائم خراب شدن باتری برلیانس H230 

یک سری علائم برای خراب شدن این باطری وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ماشین استارت نخورد و کلا روشن نشود.
  2. صدای استارت خوردن در این ماشیین تغییر می کند و بعد از چند بار استارت زدن روشن می شود.
  3. جالب است بدانید در این ماشین اگر درب ماشین به صورت ناگهانی باز نشود می تواند مشکل از باطری باشد.
  4. برق کیلومتر شمار کار نمی کند.
  5. چراغ های این ماشین کم نور می شود یا حتی کلا کار نکند.
  6. ممکن است در بعضی از موارد ببینید که بدنه باتری باد کرده است یا باطری نشت اسیدی کرده است که می تواند از نشانه های خراب شدن باتری باشد.
علائم خراب شدن باتری

علائم خراب شدن باتری برلیانس

نتیجه گیری درباره باتری برلیانس H230

اگر بخواهم یک نتیجه گیری کلی درباره این موضوع بگم بهترین باطری برای این ماشین یک باتری در حجم آمپر 60 است. دینام این خودرو بیشتر از این حجم را نمی تواند پاسخگو باشد و ممکن است خودروی شما با مشکل رو به رو شود.در این خودرو بهتر است از باطری کره ای و ترجیحا اتمی استفاده کنید تا بتواند بهترین پاسخگویی را به شما بدهد. برای این ماشین اگر از باطری مناسبی استفاده نکنید ممکن است شما را در دراز مدت دچار مشکل کند. خودروی برلیانس H230 از نظر فنی سطحی استاندارد و متوسط دارد و از نظری ظاهری، ظاهر زیبایی دارد اینم گفتم برای کسانی که قصد خرید دارند بگویم:)

سوالات متداول درباره باتری برلیانس H230

  1. آیا می توان بر روی این خودرو باتری با آمپر بالای 60 نصب کرد؟
    اگر بیشتر از 60 آمپر بر روی آن نصب کنید دینام پاسخگوی شما نیست و می تواند باعث مشکل برای ماشین شما شود.
  2. طول عمر باتری برلیانس H230 چقدر است؟
    اگر از این باتری خوب نگهداری شود می تواند تا 2 یا 3 سال سالم باقی بماند ولی اگر در نگهداری از آن کوتاهی کنید عمرش زود به پایان می رسد.
  3. بهترین باطری برای این ماشین اسیدی است یا اتمی؟
    به دلیل بالا بودن عمر آنها و مقاومت زیاد باطری های اتمی، گزینه ی مناسب تری نسبت به باتری های اسیدی هستند.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها