جدیدترین مقالات

لیست قیمت وایا باتری

قبمت های وایا باتری

لیست قیمت وایا باتری

در هنگام خرید علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب نیز برای ما اهمیت بسیاری دارد. در اینجا می خواهیم به لیست قیمت وایا باتری بپردازیم. تا یک باتری ماشین مناسب با قیمت مطلوب تهیه کنید. باتری نقشه تامین کننده برق اتومبیل می باشد به عبارتی اگر باطری ماشین شما دچار مشکل شود نمی توانید از ماشین خود استفاده کنید. برای همین بهتر است از یک باتری مناسب با طول عمر و قیمتی مناسب خرید کنید. باتری وایا که از تولیدات شرکت صنعتی وایا صدرا می باشد یکی از با کیفیت ترین باطری ها در سطح بازار می باشد. که بعد از آشنایی با باتری های وایا با هم می خواهیم لیست قیمت وایا باتری را بررسی کنیم. برای آشنایی با قیمت باتری در انواع مدل ها کلیک کنید.

شرکت تولیدی صنعتی وایا باتری صدرا

شرکت صنعتی وایا باتری صدرا در سال 90 در شهر قم کار خود را شروع کرد. این کارخانه با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و دانش روز دنیا به تولید محصولاتی با کیفیت جهانی اقدام کردند. باتری های ماشینی که در این کارخانه تولید می شود از نوع  MF و صفحات کلسیمی اکسپند می باشد که میزان استارت زنی و طول عمر آن را بالا می برد.

وایا باطری

انواع باتری هایی که توسط این کارخانه تولید می شود از نوع  MF و صفحات کلسیمی اکسپند می باشد

 

تولیدات شرکت باتری وایا به دو دسته تقسیم می شوند. باطری های سیلد و باطری های غیر سیلد یا اتمی از انواع تولیدات این شرکت می باشد. در پایین یک توضیحی برای آشنایی بیشتر با این نوع باطری ارائه می کنیم.

باتری های غیر سیلد وایا که البته به علت تصور اشتباه مردم مبنی بر عدم وجود اسید در باطری بازار به باطری های خشک نیز معروف است. در این باتری ها نیز مانند باطری های اسیدی الکترولیت (اسید) وجود دارد. تنها تفاوت آن با باطری الکترولیت در این می باشد که به سبب جنس و نوع صفحات داخل باطری غیرسیلد، الکترولیت آن کاهش نمی یابد و نیازی به چک کردن سطح اسید باتری نمی باشد.

به عبارتی این نوع باتری ها نیاز به مراقبت آن چنانی نمی باشد. باتری های سیلد یا الکترولیت در مدل های جدید سیلور و سیلور کلسیم تولید می شود. برای فهمیدن قیمت تمامی مدل ها بهتر است به لیست قیمت وایا باتری رجوع کنید یا با کارشناسان باتری ایراندوست تماس بگیرید.

از کجا متوجه شویم باتری اتمی دشارژ شده است؟

یکی از راه هایی که می توانید راحت به این قضیه پی ببرید دیدن چشمی روی باتری می باشد. این چشمی می تواند سه رنگ باشد. سبز نشان دهنده شارژ بودن باتری، سیاه نشان از ضعیف بودن باتری و سفید نشان دهنده خالی بودن کامل شارژ باتری می باشد. نکته ای که باید در اینجا تذکر داد این است که در صورت شارژ کردن باتری باز هم بعد مدتی رنگ سفید نشان داده شود، نمایانگر خراب بودن باتری است که باید اقدام به تعویض آن کنید.

دشارژ شدن باتری ماشین

با استفاده از چشمی باتری مشخص می شود باتری شارژ دارد یا خیر

 

یک سری از باتری های اسیدی دارای شش درب بر روی خانه های باطری می باشد. که باید در بازه های زمانی معین  باز کنیم و بازدید به عمل آوریم تا از کاهش سطح الکترولیت باطری جلوگیری کنیم.

ویژگی های وایا باتری

  • جنس بدنه باطری های وایا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر زیبایی و کاربری مناسب آن، طول عمر مناسبی را برای باتری به ارمغان می آورد. این طراحی باعث جلوگیری از تبخیر آب مقطر و خروج آن از باتری می شود. با ادامه مقاله لیست قیمت وایا باتری همراه ما باشید
  • استفاده از صفحات کلسیمی اکسپند، دارا بودن استاندارد ایران، عملکرد مناسب در هنگام استارت زنی، عمر مناسب، قیمت مناسب باتری، حمل و نصب راحت و همچنین ظاهر و کیفیت مناسب از ویژگی های مثبت تولیدات این شرکت می باشد که اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است.
  • از ویژگی های مثبت دیگر این شرکت ضمانت بالای 6 ماه برای محصولات می باشد. معمولاً برای خودروهای شخصی حدود 12 ماه و برای وسیله نقلیه های عمومی حدود 6 ماه گارانتی تعیین کرده اند.

    خصوصیات باتری وایا

    این باتری دارای گارانتی بالای 6 ماه است

اطلاعات نوشته شده بر روی باتری

 اگر بر روی باطری ماشین  Calcium MF نوشته باشد به معنای این است که باتری مورد نظر از نوع اتمی و از مدل های کلسیم و سیلور کلسیم می باشد. یک رقمی بر روی باتری نوشته شده است که با شماره 5 شروع می شود. دو عدد بعد از عدد اول در این رقم به معنای میزان آمپراژ باتری می باشد. به عنوان مثال 53501، که نشان دهنده باتری با 35 آمپر می باشد. برای گرفتن تصمیم نهایی بهتر است لیست قیمت وایا باتری را بررسی گنید. همچنین اگر بر روی باتری عبارت SMF قید شده باشد به معنی این می باشد که باتری نیاز به نگهداری و تعویض آب اسید ندارد.

لیست قیمت وایا باتری و اطلاعات روی آن

آمپراژ و نوع باطری روی بدنه آن درج شده است

 

لیست قیمت وایا باتری

شما می توانید لیست قیمت محصولات وایا باطری را از طریق این سایت دریافت کنید. این شرکت کلیه محصولات خود را در مدلهای N و L دسته بندی نموده است. اگر می خواهید از قیمت روز باطری ماشین مطلع شوید کلیک کنید.

نتیجه گیری لیست قیمت وایا باتری

تهیه باتری ماشین که امروزه قیمت پایینی ندارد باید با دقت تهیه شود. ما در این مجموعه تمام سعی خود را کرده ایم تا محصولات با کیفیت بالا و البته مقرون به صرفه به شما عرضه کنیم. یکی از برندهای محبوب و با کیفیت تولید کننده باتری در داخل کشور، شرکت وایا باتری صدرا می باشد. شما برای مطلع شدن از قیمت محصولات این شرکت از طریق لیست قیمت وایا باتری اقدام کنید تا بدون واسطه، با قیمت مناسب این محصول را تهیه کنید.

سوالات متداول لیست قیمت وایا باتری

  1. آیا محصولات وایا باتری دارای گارانتی می باشد؟
    بله- محصولات این شرکت دارای حداقل 6 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  2. لیست قیمت وایا باتری را از کجا می توانم تهیه کنم؟
    یکی از راه های به دست آوردن این محصولات با قیمت مناسب از طریق سایت باتری ایران دوست می باشد.
  3. باتری وایا خریداری کرده ام نمی دونم چند آمپر است؟
    در باتری ها یک عدد 5 رقمی نوشته می شود. که دو رقم بعد از رقم اول این عدد نشان دهنده میزان آمپر این باتری می باشد.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها