جدیدترین مقالات

سرمایه‌ گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌ های تسلا

سرمایه‌ گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌ های تسلا

در بررسی ها و طبق آخرین اخبار سرمایه‌ گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌ های تسلا شرکت پاناسونیک در اقدامی گسترده اعلام نمود که تمایل دارد تا حدود 700 میلیون دلار بر روی تولید باتری های تسلا سرمایه گذاری کنید. مبلغ دقیق این سرمایه گذاری حدود 705 میلیون دلار می باشد که در حدود 80 میلیارد ین است. لازم به ذکر است که این باتری های جدید در سال 2023 تولید خواهند شد. در ادامه به بررسی جزئی تر این سرمایه گذاری عظیم می پردازیم.

سرمایه‌ گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌ های تسلا چه اثراتی دارد؟

این سرمالیه گذاری عظیم بر روی باتری ماشین های تسلا سبب می شود تا خودروهایی جذاب تر و با قابلیت های بیشتر تولید شود. از این رو بازار میان غول های خودروسازی رقابتی تر شده و سبب تولید ماشین های با کیفیتی می شود.

نمونه خودروی برقی تسلا

نمونه خودروی تسلا

بیانیه ی پاناسونیک درباره سرمایه‌ گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری پاناسونیک برای تولید باتری‌ های تسلا

در رابطه با سرمایه گذاری پاناسونیک بر روی این باطری ماشین های ویژه، این سرکت رسما در بیانیه ای اعلام داشت که تمایل دارد تا برای تولید انبوه باتری به طور جدی اقدام نماید. البته از روی دیگر خط تولید آزمایشی این باتری ها نیز از سال تجاری جدید شروع به کار می کند.

البته لازم به ذکر است که این اولین تجربه پاناسونیک در زمینه باتری ماشین نبوده و قبل تر نیز در ماه اکتبر پاناسونیک اقدام به رونمایی از باطری ماشینی کرد که 5 برابر بزرگ تر از سایر باتری ماشین ها می باشد. البته از روی ذدیگر تولید این باتری سبب می شود تا هزینه تولید به نسبت سایر گزینه ها کاهش یابد.

لازم به ذکر است که پاناسونیک تنها سازنده باتری های شرکت تسلا بوده که به طور ویژه ای در این زمینه برای تسلا تلاش می کند. این تلاش ویژه سبب شده تا حتی در هنگامی که شرکت های دیگر به دنبال تامین کننده می گشتند، پاناسونیک همچنان از کلیدی ترین تامین کننده های تسلا باقی بماند. از این رو سرمایه گذاری پاناسونیک بر روی باتری ماشین تسلا بسیار ویژه است.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها