جدیدترین مقالات

خرید اینترنتی صبا باتری 9 محصول

خرید اینترنتی صبا باتری

نحوه خرید اینترنتی صبا باتری در سال 1400

باتری ایراندوست افتخار دارد که با همه گیر شدن روز افزون خرید های آنلاین و اینترنتی، خرید اینترنتی صبا باتری 9 محصول را راه اندازی کرده است. این کمپانی باتری های صبا باطری را با قیمتی عالی به صورت آنلاین عرضه می کند. متخصصین ایراندوست همچنین به منظور سهولت خرید مشتریان عزیز با تعویض رایگان باتری های شرکت صبا در محل به ارائه خدمات می پردازد.

تمام باتری های شرکت صبا باظری توسط باتری ایراندوست با توجه به اهمیت تاریخ باطری و تاثیر مستقیم آن بر عمر این قطعه مهم در خودرو دارای تاریخ تولید جدید بوده و به صورت استاندارد کارخانه های سازنده با قیمت مناسب جایگزین باطری فرسوده شما خواهند شد.

باطری سازی ایراندوست علاوه بر ارسال و نصب رایگان باتری صبا ، این خدمات در همان روز ظرف مدت زمان 1 الی 3 ساعت انجام می گیرد. تست دینام و برق خودرو نیز هنگام تعویض باتری در محل توسط امدادگران به صورت رایگان خواهد بود.

با خرید اینترنتی صبا باتری از باطری سازی ایراندوست می توانید از خرید خود کاملا اطمینان خاصل نمایید.

نحوه خرید اینترنتی صبا باتری در سال 1400

باتری واریان صبا باتری

گارانتی محصولات صبا باتری

برای خرید اینترنتی صبا باتری حتما گارانتی این محصولات را نیز در نظر بگیرید. در واقع برای اینکه بتوانید از گارانتی محصولات صبا باتری استفاده کنید، باید کارت گارانتی مهر شده محصولات صبا را همراه خود داشته باشید. سپس به نمایندگی های این کارخانه مراجعه کرده تا خدمات رایگان را در اختیارتان قرار دهند.

توجه:

مراقب باشید که شماره سریال روی بدنه محصول تقلبی نباشد. در صورت تقلبی بودن این شماره نمایندگی ها هیچ گونه تعهدی برای انجام خدمات پس از فروش ندارند. کارخانه ی صبا باتری برای محصولات خود گارانتی 12 تا 9 ماهه در نظر دارد. نمایندگی های صبا باتری برای راحتی مشتریان کارشناسان مجربی قرار داده، تا در صورت بروز مشکل شب هنگام بتوانند مشتریان را راهنمایی کنند. در ضمن صبا باتری سایتی را برای پشتیبانی 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار داده و تمام هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان می باشد. کارخانه صبا باتری دارای 300 نمایندگی در سطح کشور است. این کارخانه مشاوره رایگان به مشتریان می دهد تا بتوانند با آگاهی بیشتر نسبت به خرید اینترنتی صبا باتری تصمیم بگیرند.

گارانتی محصولات صبا باتری

گارانتی محصولات صبا باتری

انواع محصولات صبا باتری

برای خرید اینترنتی صبا باتری لازم است که با انواع باطری های کارخانه صبا آشنا شوید.

می توان گفت که کمپانی صبا، باتری هایی با انواع برند های روز دنیا تولید می کند.

از جمله ی این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واریان
    یکی از آن 20 برندی است که صبا باتری تولید می کند. واریان شامل چند نوع باتری می باشد. از جمله باتری های سیلد کلسیمی، باطری های سیلد و باطری های MF. برند واریان صبا برای خودرو های سبک بسیار مناسب می باشد. آمپر های این مارک شامل 50 الی 100 آمپر است.
  • سهند
    یکی از برند های صبا باتری است که کیفیت بالایی در مقایسه با محصولات مشابه دیگر دارد. مارک سهند صبا باتری انواع باتری های اسیدی و خشک را در ایران تولید می کند و دارای نشان استاندارد است. در واقع برای تولید این محصول از بهترین و با کیفیت ترین تکنولوژی دنیا استفاده می شود. با خرید اینترنتی صبا باتری از برند سهند می توانید از طولانی بودن عمر باطری خود اطمینان حاصل نمایید.
  • آرمو
    باتری آرمو یکی از برند های خوب شرکت صبا باتری است. این برند می تواند به راحتی نیاز های مخاطبانش را بر طرف کند. این باتری تنوع آمپر های بالایی دارد. آرمو باتری، معمولا باطری هایی با 55 تا 200 آمپر تولید می کند. باتری آرمو صبا باطری اکثرا اسیدی هستند و برای اکثر خودرو ها تولیدی دارد. از جمله خودرو های سبک و سنگین.
  • نانو نیرو
    باتری های برند نانو نیرو صبا باتری برای خودروهای سواری و سنگین بسیار مناسبند. باتری های نانو نیرو باتری های خشک هستند و به نگهداری نیاز ندارند. این باتری ها مانند باطری های برند سهند دارای چشمی های روی خود هستند که شارژ بودن یا دشارژ بودن باتری را نمایش می دهد.

سایر محصولات صبا باتری

برای انتخاب و خرید خرید اینترنتی صبا باتری بهتر است که با خصوصیات تمام این محصولات آشنا شوید.

دیگر محصولات صبا باتری در زیر آمده است. این برند ها عبارتند از:

  • زاگرس
    این برند را می توان از آمپر های 50 تا 200 آمپر برای انواع خودرو های سبک و سنگین تهیه کرد. زاگروس تنوع آمپری بالایی دارد و همه ی آمپر های آن جزو باتری های سیلد است.
  • مکس پاور
    مکس پاور تفاوت خاصی با برند واریان ندارد. در واقع خرید اینترنتی صبا باتری از برند مکس پاور اقدامی هوشمندانه محسوب می شود. این برند دارای قدرت شارژ بسیار بالایی است و بسیار کم دچار کاهش توان می شود. یکی از پر فروش ترین برند ها در صبا باتری برند واریان می باشد. زیرا دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه است و گارانتی یکساله دارد.
  • پردیس
    این برند یکی از تولیدات کارخانه صبا می باشد. باتری های این مارک برای خودرو های سواری و باری مناسبند. این باتری قدرت شارژ بالا و طول عمری در حدود 2 سال دارند.
  • کاسپین
    کاسپین مورد استفاده خودرو های سواری می باشد. این باتری ها از نوع MF هستند و نیاز به نگهداری ندارند. باتری های کاسپین نسبت به بقیه باطری ها دارای طول عمر بیشتری هستند. خرید اینترنتی صبا باتری برند کاسپین تجربه لذت بخشی را برای شما رقم خواهد زد.
  • ورسک
    این باتری ها از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین محصولات کارخانه ی صبا باتری می باشند. در سال 1389 این برند ثبت شد. کیفیت بسیار بالای برند ورسک در سطح بین المللی باعث شده این برنند بسیار معروف شود. ورسک از نوع باطری های خشک و سیلد کلسیمی است که نیاز به نگهداری ندارد.
انواع محصولات صبا باتری

انواع محصولات صبا باتری

نکات نگهداری از محصولات صبا باتری

برای خرید اینترنتی صبا باتری لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

  • اگر برای مدت چند روز قصد ندارید از صبا باتری استفاده کنید اتصال باتری خودرو را از خودرو قطع کنید.
  • بهتر است برای باز کردن باتری خودرو آن را از سر باتری منفی جدا نمایید.
  • روشن شدن چراغ اخطار باتری از علامت های خرابی دینام می باشد و باید سریع تعمیر گردد.
  • اگر استارت خودروی شما خراب شده است و یا موتور خودرو تنظیم نیست به صورت پی در پی و طولانی مدت استارت نزنید.
  • صبا باتری برای آب و هوای گرم مناسب تر است.
  • باتری های اتمی صبا باتری طول عمر بیشتری دارند.
  • باتری های اتمی صبا را می توان تعمیر کرد و همین امر باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

پس سعی کنید خرید اینترنتی صبا باتری را به صورت مطمئن انجام دهید.

در پایان

کارخانه های صبا باتری با 50 سال سابقه از قدیمی ترین باطری سازی های ایران است. کارخانه صبا از این تجربه برای بهتر کردن شرایط محصولات خود استفاده می کند. هدف کارخانه صبا عرضه محصولاتی با قیمت مناسب و خدمات بسیار با کیفیت و با استاندارد های بین الملی است. گارانتی این محصولات نیز به نوعی نمایانگر ارزنده بودن این برند می باشد.

سوالات متداول خرید اینترنتی صبا باتری

  1. محصولات صبا باتری چند مدل هستند؟
    صبا باتری بیش از 10 مدل و برند دارد.
  2. نحوه سفارش صبا باتری به صورت اینترنتی چگونه است؟
    می توانید از طریق سایت باتری ایراندوست صبا باتری و برند آن را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
  3. بهترین باتری کارخانه صبا کدام است؟
    بهترین و  معروف ترین محصول صبا باتری های واریان، ورسک و آرمو می باشند.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها