جدیدترین مقالات

آشنایی با باطری ماشین تسلا

آشنایی با باطری ماشین تسلا

آشنایی با محصولات و باطری ماشین تسلا

باطری تسلا یکی از تولیدات این شرکت است. که در بسته هایی از باتری لیتیوم یونی برای تولید کنندگان خودرو هایی همچون شرکت تویوتا تولید می شود. تسلا موتورز در سال 2003 با ریاست مارتین ابرهارد، ماسک و استرابل تاسیس گردید. در حال حاضر ایلان ماسک رئیس هیئت مدیره این شرکت است.  در این مقاله قصد داریم در مورد آشنایی با باطری ماشین تسلا صحبت کنیم.

در میان تمام تولید کنندگان خودروهای برقی و لوازم مصرفی ماشین های برقی تسلا موتورز آمریکا نامی درخشان است. این شرکت با اینکه نوپا و تازه تاسیس است به خوبی بازار را در دستش گرفته است. به همین دلیل آشنایی با باطری ماشین تسلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

افزایش ظرفیت باطری تسلا

در تحقیق های جدید انجام شده به این نتیجه می رسید که تسلا برای ماشین های خود از جمله ایکس و اس آپشن جدید در نظر گرفته است. در این دو مدل خودرو از باتری هایی استفاده کرده که 90 کیلو وات ساعت است. اما در آپدیت جدید تسلا از باتری 100 کیلو وات سرعت استفاده شده است. اگر باتری تسلا در مدل اس 100 کیلو وات ساعت باشد. به زبان دیگر برد این ماشین 380 کیلو متر خواهد بود.

باتری تسلا

باطری تسلا برای ماشین های برقی و شارژی و آشنایی با باطری ماشین تسلا توصیه می شود

 باتری 100 کیلو وات ساعت تسلا

اگر به تبلیغات جدید تسلا توجه کنید با عدد 100 رو به رو می شوید. به ادعای برخی کاربران این شرکت آمریکایی این عدد نشانگر این است که ظرفیت باتری جدید تسلا حدود 100 کیلو وات ساعت است. البته این موضوع تا به الان توسط شرکت تسلا رد شده است. در ادامه با آشنایی با باطری ماشین تسلا همراه ما باشید.

تکذیب باتری 100 کیلو وات ساعت توسط تسلا

شرکت تسلا البته این موضوع را رد کرده و اعلام کرده که این عدد 100 به معنای صد در صد کار آمد بودن این ماشین است. البته شرکت های نزدیک به تسلا اعلام کرده اند که این موضوع حقیقت دارد. و تسلا ظرفیت باتری های خود را به 100 کیلو وات ساعت رسانده است. به گفته این شرکت ها تسلا از این باتری های جدید برای مدل های اس و ایکس استفاده خواهد کرد. به دلیل پیشرفت های این شرکت، آشنایی با باطری ماشین تسلا از جمله علاقه مندی های ماشین باز ها است.

تاثیرات ظرفیت باتری تسلا

یکی از موثر و مهم ترین قسمت های هر خودرو الکترونیکی باطری آن است. مسافتی که یک خودرو برقی بتواند طی کند کاملا به ظرفیت باتری ربط دارد. به هر میزان که این باتری ها شارژ بیشتری داشته باشند، مسافت بیشتری نیز میتوانند طی کنند. مسافت قابل طی با ماشین های تسلا با یکبار شارژ 450 کیلومتر است.

آشنایی با محصولات تسلا و ظرفیت بالای باطری

ظرقیت بالای باتری های تسلا باعث می شود ماشین مسافت بیشتری را طی کند

افزایش مقدار مسافت ماشین های تسلا

بعد از تولیدات و محصولات جدید این شرکت و آشنایی با باطری ماشین تسلا، این انتظار می رود که مقدار مسافت قابل طی با این خودرو های برقی با یکبار شارژ افزایش یابد. قرار است این آپدیت به زودی انجام شود. گفته می شود همچنین باتری های جدید میتواند خودرو های تسلا را تا 610 کیلومتر تنها با 1 بار شارژ جا به جا کند.

خودرو های جدید شرکت تسلا آمریکا

همانطور که پیش تر گفته شد، تسلا قصد دارد ماشین های جدیدی را تولید کند که دارای ظرفیت های بیشتر از حتی باطری باشد. که این ماشین ها عبارتند از مدل اس و مدل ایکس. این ماشین ها با باطری های جدید خود امکان جا به جا شدن تا 610 کیلومتر با یکبار شارژ را فراهم میکند. بعد از مدتی این باطری ها تولید شد. و خیال رانندگان این نوع ماشین ها را راحت کرد.

نام های خودرو های جدید تسلا

مدل های جدید اس و ایکس برای معرفی و خرید به اروپا عرضه شد. گفته می شود در تولیدات جدید این شرکت باز هم از باطرهای پیشرفته تر و قدرتمند تر استفاده خواهد شد.

اصلی ترین اهداف شرکت تسلا چیست؟

این شرکت آمریکایی با هدف تولید لوکس ترین ماشین های برقی وارد زمین مبارزه غول های خودرو ساز شده است. و همچنین خود را بهترن و اولین تولید کننده ماشین های برقی می داند. البته که بعد از آشنایی با باطری ماشین تسلا متوجه این امر می شویم که بی راه هم نگفته است. تسلا همچنان حرف اول در ماشین های برقی را می زند و باید منتظر سورپرایز های این شرکت آمریکایی ماند.

هدف اصلی شرکت تسلا

هدف اصلی شرکت تسلا تولید ماشین های برقی و سوپر لاکچری است.

مزایای ماشین های برقی تسلا

بعد از آشنایی با باطری ماشین تسلا بی لطف نیست در مورد برتری های این مدل ماشین ها بخوانیم. ماشین های تسلا همچون ماشین های برقی دیگر دارای مزایای بسیاری است که بررسی اجمالی آنها میپردازیم.

  • عدم استفاده از بنزین
    امروزه به دنبال کاهش منابع سوخت و بنزین در کل جهان و همچنین افزایش بهای آنها دیگر استفاده از آن به صرفه نیست. اما هزینه شارژ به مراتب کمتر است.
  • محافظت از محیط زیست
    استفاده از ماشین های برقی کمک شایانی به حفظ و نگهداری محیط زیست می کند. سوخت بنزین برای محیط زیست بسیار ضرر دارد و میتواند موجب نابودی آن شود.
  • مبارزه با بیماری ها تنفسی
    وجود ماشین های بنزین سوز برای کسانی که بیماری تنفسی و قلبی دارند بسیار ضرر دارد. استفاده از ماشین های برقی موجب سالم تر شدن هوا می شود.
  • بهتر شدن امکانات
    از دیگر مزایای ماشین ها برقی می توان به سر و صدای کمتر امکانات رفاهی بیشتر، ایمنی بالاتر و جلوگیری از هدر منابع طبیعی اشاره کرد.
  • کم شدن هزینه های نگهداری
    ماشین های بنزینی نیازمند تعمیر زیاد هستند. و رانندگان باید بصورت مرتب به تعمیرگاه مراجعه کنند.
ویژگی های باطری های تیلا

باطری های تسلا نیاز به بنزین را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه راننده را کاهش می دهد

آشنایی با باطری ماشین تسلا و پاور بانک هایش

تسلا آمریکا روز به روز به تولیدات خود برای ماشین و کامیون های الکترونیکی اضافه می کند. جدا آشنایی با باطری ماشین تسلا، آشنایی با محصولات تسلا نیز خالی از لطف نیست. اما شاید برایتان جالب باشد که تسلا به تازگی محصولی تولید کرده که خیال رانندگان را راحت تر کرده است. تسلا به تازگی شارژر قابل حمل برای ماشین های برقی را تولید و معرفی کرده است. برای خرید ماشین تسلا می توانید به سایت tesla مراجعه کنید.

کاربرد پاور بانک تسلا

شارژر قابل حمل تسلا برای ماشین های قابل استفاده که دارای میکرو یو اس می باشد. این دستگاه ها عبارتند از آیفون و آی پد. این شرکت بعد از ارائه و معرفی شارژر ذکر شده از باتری تسلا با ظرفیت 3350 میلی آمپر رو نمایی کرد. به همین راحتی و واضحی قابل درک است که تسلا و محصولاتش به زودی برای همه نیاز است.

نتیجه گیری آشنایی با باطری ماشین تسلا

در این مقاله با زمینه کاری و محصولات شرکت تسلا آشنا شدیم. همچنین به معرفی نسل جدید باتری ها و ماشین های این شرکت پرداختیم. با توجه به فوایدی که برای حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی دارد انتخابی مناسب است. برای خواندن مطلب همکاری شرکت هیوندای با اپل برای تولید خودروی برقی خودران کلیک کنید.

سوالات متداول آشنایی با باطری ماشین تسلا
  1. مهم ترین مزیت خودرو های برقی چیست؟
    کاهش آلودگی، حفظ منابع و آرامش بیشتر مهم ترین مزایای این خودرو است.
  2. باتری های تسلا تا چند کیلومتر می توانند جابجا شوند؟
    باتری های جدید می تواند خودرو های تسلا را تا 610 کیلومتر تنها با 1بار شارژ جا به جا کند.
  3. پرفروش ترین خودروی تسلا کدام است؟
    مدل سه تسلا با حدود 800 هزار دستگاه شانزدهمین ماشین پرفروش دنیا شد.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها