جدیدترین مقالات

مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری

مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری

دو برند برتر باتری در ایران صبا باتری و سپاهان باتری هستند. این دو برند بخش زیادی از بازار را تصاحب کرده و هر کدام دارای مزیت ها منحصر به فردی هستند اما در مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری کدام یک بهتر است؟ برای خرید باتری بهتر است کدام برند را خریداری کنیم تا هم ارزان باشد و هم ماندگاری بالاتری داشته باشد؟ در این مقاله به مقایسه این دو غول باتری سازی ایران پرداخته و شما را در مسیر خرید بهترین باتری راهنمایی می کنیم.

مزایا و معایب صبا باتری

در این قسمت به مزایا و معایب صبا باتری و مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری پرداخته تا شما با زیر و بم باتری های این غول باتری سازی ایرانی آشنا شوید.

مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری

مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری

مزایا صبا باتری

صبا باتری از با سابقه ترین برندهای باتری سازی ایرانی است که سابقه ای بسیار بسیار طولانی در صنعت باتری سازی دارد. این شرکت حتی سالها قبل از تولید پیکان به راه افتاده و از قدیم الایام نامدار صنعت باتری سازی بوده است. این برند معتبر در دو حوزه داخلی و خارجی تولید کرده و برند های صادراتی صبا باتری در ایران یافت نمی شود. از نقاط قوت این باتری می توان به ارزان بودن در مقایسه با سایر رقبا و در عین حال کیفیت پایدار باتری ها اشاره کرد.

این شرکت باتری سازی به دلیل اعتبار بالا دارای تجربه بسیار زیادی نیز هست از این رو می توان از کیفیت ساخت این باتری ها مطمئن بود. از دیگر نقاط قوت در مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری می توان به گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش این شرکت اشاره کرد. این شرکت برای مشتریان ارزش بسیاری قائل بوده همواره کیفیت خود را تضمین کرده است.

معایب صبا باطری

هر وسیله ای هرچند که مزایای بیشماری داشته باشد معایبی نیز دارد. از معایب صبا باتری در مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری می توانیم به عملکرد ضعیف در سرما اشاره کنیم.  این باتری هنگام سرما به دلیل جنس مواد به کار رفته و ساختارش عملکرد مناسبی را نشان نمی دهد و همین طور این باتری به دیللی  رقابتی بودن بازار و ارزان نگه داشتن قیمت کیفیت برخی عناصر را کاهش داده که در بلند مدت از عمر مفید باتری کاسته می شود اما کارایی خود را به خوبی حفظ می کند.

از نظر طول عمر، عمر متوسط این باتری ها حدود سه سال است که در شرایط آب و هوایی مختلف ممکن است تغییر کند و از این نظر سپاهان باتری دارای طول عمر بیشتری می باشد. اما جای نگرانی نیست زیرا این مقدار میانگین بوده است و ممکن است طول عمر باتری بیش تر از 3 سال نیز بشود.

مزایا و معایب سپاهان باتری

حال نوبت به بررسی دیگر غول باتری سازی ایرانی یعنی سپاهان باتری است که این برند نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مزایا و معایب سپاهان باتری

بررسی مزایا و معایب سپاهان باتری

مزایا سپاهان باتری

این باتری دوست دار محیط زیست بوده و گواهینامه صنعت سبز از سازمان محیط زیست را نیز داراست. علاوه بر این سپاهان باتری دارای استاندارد های روز دنیا است و توان بسیار بالایی برای رقابت با باتری های خارجی دارد. این باتری هم به شکل سیلد و هم غیر سیلد تولید شده و از مزایای آن می توان به آمپرهای متفاوتی که باتری های این شرکت دارند اشاره کرد. آمپر های این باتری سپاهان باتری از 55 آمپر به بالا موجود هستند و از این نظر از تنوع بالایی برخوردارند.

معایب باطری سپاهان

باتری های سپاهان باتری معایب زیادی نداشته و در مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری، این بارتی متعادل تر محسوب می شود. این باتری ها از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و البته می توان به این مسئله نیز اشاره کرد که صبا باتری به دلیل اقتصادی بودن آن معایب را دارا بود و سپاهان باتری بالطبع به دلیل قیمتی که دارد باید دارای معایب کمی نیز باشد.

سخن پایانی

سپاهان باتری و صبا باتری دو غول باتری سازی ایرانی هستند و به طور کل هر دو باتری به نسبت قیمتشان به صرفه هستند و خدمات را ارائه می کنند  از تفاوت صبا باتری با سپاهان باتری می توان به اینکه سپاهان باتری، باتری های گران قیمت تری به نسبت صبا باتری دارد اشاره کرد. اگر قصد خرید باتری را دارید می توانید از طریق وبسایت باتری ایراندوست به انواع باتری و قیمت های آن ها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری
  1. کیفیت باتری های ایرانی در مقابل کیفیت باتری های خارجی به چه صورت است؟
    باتری های خارجی نظیر برخی باتری های کره ای به دلیل اینکه با تکنولوژی پیشرفته تری ساخته شده اند ممکن است از برخی لحاظ بهتر باشند اما اکنون با گسترش و پیشرفت صنعت باتری سازی؛ باتری های ایرانی در عرصه بین الملل حرف بسیاری برای گفتن دارند.
  2. باتری غیر سلید چیست؟
    باتر ی های غیر سلید به باتری هایی می گویند که دارای شش درب برای محلول الکترولیت بوده و نیاز به نگهداری مقاوم دارد. این باتری ها قابلیت شارژ داشته و در آمپرهای متنوع و متفاوت تولید می شوند. همچنین در باتری های سلید ورقه های سربی به کار می رود. این باتری ها دارای 12 ولت ولتاژ برای برق رسانی هستند.
  3. آیا معایب صبا باتری در مقایسه صبا باتری با سپاهان باتری به قدری هست که از خرید آن منصرف شویم؟
    قطعا خیر؛ صبا باتری باتری هایی تولید می کند که برطرف کننده نیاز روز جامعه با قیمت های بسیار مناسب است. و همین قیمت اقتصادی سبب می شود که دیگر معایب آن به چشم نیاید. علاوه بر آن هیچ باتری بی عیب نیست و اگر معایب سپاهان باتری ذکر نشده است به دلیل فراگیر نبودن عیوب آن است.

 

 

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها