جدیدترین مقالات

باطری رونیز ساخت صبا باتری

باتری رونیز صبا باطری

باطری رونیز ساخت صبا باتری چیست؟

باطری رونیز یکی از باتری هایی است که علاوه قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارد. باتری رونیز یکی از زیر مجموعه های شرکت صبا باتری است. شرکت ها و کارخانه های تولیدی باتری ماشین در داخل و خارج کشور علاوه بر تولید باتری با اسم خود، به تولید باطری با اسامی برندهای دیگر می پردازند. شرکت و کارخانه صبا باتری که از قدیمی ترین تولیدکنندگان باتری در ایران است حدودا 20 برند تولیدی دارد که یکی از آنها باطری رونیز ساخت صبا باتری است.

مشخصات باطری رونیز ساخت صبا باتری

  • باطری رونیز ساخت صبا باتری به گونه ای ساخت و طراحی شده که نیاز به نگهداری ندارد.
  • باتری هایی که دارای آمپراژ بالا هستند بصورت آبدارند.
  • باطری رونیز ساخت صبا باتری در رده خودرو سواری به صورت خشک هستند.
  • باتری برند رونیز صبا باتری از فناوری صفحه های کلسیمی بهره می برند. همین امر طول عمر آنها را افزایش می دهد.
  • کیفیت بالای باطری رونیز ساخت صبا باتری

    باتری رونیز چه ویژگی هایی دارد

    این نوع باطری هم بصورت آبدار موجود است هم خشک

باتری رونیز صبا باتری یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین باتری های حال حاضر است. همین امر موجب شده کاربران و رانندگان از این باتری نهایت استقبال را کنند. باطری رونیز ساخت صبا باتری یکی از محصولات این کارخانه قدیمی است. این شرکت از اولین شرکت های تولید کننده باتری است و اعتبار و اعتماد زیادی در رابطه با باتری ماشین دارد. این باتری از 50 آمپر وجود دارد.

سه ویژگی بارز باتری رونیز صبا باتری

باطری رونیز ساخت صبا باتری دارای ویژگی متمایز کننده بسیاری است. سه تا از آنها عبارتند از.

  1. قیمت خوب و کم
  2. کیفیت و کارایی بالا
  3. اعتماد و اعتبار

از این دست ویژگی ها باعث شده باطری رونیز ساخت صبا باتری با استقبال بسیار شدیدی مواجه شود.

ویژگی های باطری رونیز

ویژگی بارز این باتری قیمن مناسب و طول عمر بالاست

 

طول عمر باتری رونیز ساخت صبا باتری

بطور میانگین از زمان تولید باطری رونیز ساخت صبا باتری بطور معمول دارای طول عمر 2 ساله و چهل هزار کیلومتر از نظر کارکرد ماشین هستند. بطور خلاصه وقتی شما اقدام به خرید این باتری می کنید حدودا بین 2 تا 3 ساب می توانید روی آن حساب باز کنید. همچنین دیگر نیازی به هزینه و خرج های گزاف در رابطه باطری نخواهید داشت.

توجه به تاریخ تولید باطری رونیز

از مهم ترین موضوعات در مورد خرید باطری رونیز ساخت صبا باتری تاریخ تولید آنهاست. اگر یکسال از تولید آنها گذشته باشد، پروسه سولفاته شدن صفحه های آن آغاز شده و برای سال های کمتری می توان روی آن باطری حساب کنیم. سال و تاریخ تولید باطری ماشین  روی آن هک شده. به این نکته نیز باید توجه کنید که محاسبه تاریخ تولید شرکت های تولیدی باطری باهم متفاوت است.

گارانتی باتری رونیز صبا باتری

میانگین مدت زمان گارانتی باطری های رونیز صبا باتری که به باتری های کمتر از 90 آمپر شناخته می شوند، دوازده ماه بعد از زمان فروش است. مدت زمان گارانتی باطری های نود آمپر یا بیشتر شش ماه پس از فروش است. بطور کلی شما باید شماره سریال روی باتری رو بررسی کنید. اگر شماره سریال هک شده تقلبی باید برای گارانتی دچار مشکل می شوید. اگر ایراد باطری مربوط به کارخانه و زمان تولید باشد شرکت ملزم به تعویض آن است. روش محاسبه زمان گارانتی تاریخ انقضای گارانتی بوده گه روی کارت مربوطه نوشته شده است.

ضمانت نامه باطری رونیز صبا باطری

باطری رونیز دارای گارانتی 6 ماه به بالاست

خرید باطری رونیز ساخت صبا باتری

همانطور که گفته شد باطری رونیز ساخت صبا باتری دارای قیمت بسیار مناسبی در تمامی فصول است. همچنین میتوانید برای مشورت و نهایی کردن خرید و همچنین نصب آن با کارشناسان باتری ایراندوست تماس بگیرید.

قیمت و خرید باتری رونیز 120 آمپر

ایراندوست به عنوان یک مرجع معتبر در خصوص باطری های خودرو به شما مشاوره و خدمات لازمه را برای خرید مطمئن ارائه می دهد. همچنین می توانید بصورت اینترنتی یا تلفنی اقدام به خرید باطری رونیز ساخت صبا باتری کنید. هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری میتوانید از خدمات ایراندوست مانند نصب و تعویض باتری استفاده کنید. همچنین برای استعلام قیمت باتری 120 آمپر رونیز می توانید با قسمت فروش باتری ایراندوست تماس حاصل بفرمایید.

نصب باتری رونیز صبا باتری

ایراندوست علاوه برای تمامی خدماتی که در بالا گفته شد. تمامی دغدغه های مشتریان و رانندگان از زمان خرید و بعد از آن را برطرف می کند. همچنین می توانید برای انجام تست دینام و نصب باتری نیز با مسئولان باتری ایراندوست ارتباط بگیرید.

باتری رونیز صبا باتری برای چه ماشین های مناسب است؟

باطری 66 آمپر رونیز صبا باتری نسبت به قیمت و هزینه اش دارای کیفیت و کارایی بسیار است. و میتواند یک انتخاب مناسب با طول عمر بسیار بالا باشد. بطور کلی باطری رونیز 66 آمپر در دسته برترین باتری های ایرانی قرار دارد. . میتوان با هزینه بسیار کم آنرا برای ماشین خود خریداری کرد. شاید در ابتدا بگویید این نوع باتری دارای طرفیت پایینی است. ولی اینگونه نیست و می تواند یک انتخاب مناسب برای خودروهای سواری سبک شما باشد. اگر شما دارای سیستم صوتی عجیب غریبی نیستید و داری ماشین های نظیر پرشیا، مگان، سمند، دنا، زانتیا و غیره هستید می توانید به راحتی روی این باتری حساب باز کنید.

انواع باطری رونیز صبا باطری

باطری رونیز در ولتاژ های مختلف و متناسب با هر خودرو وجود دارد. انواع عبارتند از: 60 آمپر بلند، 66 آمپر، 70 آمپر ساده و معکوس، 50 آمپر ساده، 55 آمپرساده، 200 آمپر با قطب ساده، 88 آمپر، 74 آمپر است. شما یا توجه به مقدار مصرف، آب و هوای شهر خود و نوع ماشین تان باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

نتیجه گیری باطری رونیز ساخت صبا باتری

در این مقاله با باطری رونیز ساخت صبا باتری بطور جامع آشنا شدید. ضمن اینکه از ویژگی های منحصر به فرد این محصول مانند کیفیت بالا، طول عمر زیاد و قیمت مناسب آن مطلع شدید. اگر به دنبال خرید یک باطری خوش قیمت و مطمئن هستید باتری رونیز صبا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. البته باید به نکاتی مانند تاریخ تولید و گارانتی و اصالت کالا نیز دقت و توجه کنید. این باتری برای ماشین های سبک سواری مثل سمند و پرشیا بسیار مناسب است و برای 3سال از زمان شروع تاریخ تولید می توانید روی آن حساب کنید. برای خرید انواع محصولات صبا باتری کلیک کنید.

باتری رونیز مناسب برای خودرو های سواری سبک

باطری رونیز صبا باتری برای ماشین های سبک مانند پرشیا و سمند مناسب است

سوالات متداول باطری رونیز ساخت صبا باتری

  1. گارانتی باتری رونیز صبا باتری چقدر است؟
    محصولات رونیز حدودا بین 6 تا 14 ماه دارای گارانتی هستند.
  2. ویژگی های باتری رونیز صبا باتری کدامند؟
    قیمت مناسب، طول عمر زیاد و قیمت مناسب بارز ترین ویژگی های این باتری است.
  3. باتری رونیز صبا باتری برای چه خودروهای مناسب است؟
    این باتری های برای خودروهای سبک سواری نظیر پرشیا، سمند، مگان و … مناسب است.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها