جدیدترین مقالات

امداد باتری ایراندوست

امدادباتری

به طور قطع برای شما هم اتفاق افتاده که خودرو شما استارت نزند و پی ببرید که احتمالا مشکل از باتری شماست 
اگر خودروتان روشن نمیشود میتوانید از خدمات امداد باتری ایراندوست استفاده نمایید.

امداد باتری ایراندوست

 

چگونه با امداد باتری ایراندوست تماس بگیریم؟

شما هرگاه به باتری نیاز داشتید و یا ماشینتان استارت نزد میتوانید با مراجعه به سایت امداد باتری ایراندوست و یا تماس به شماره های تلفن داخل سایت به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان امداد باتری تماس حاصل نمائید .
کارشناسان امداد باتری ایراندوست به شما مشاوره لازم و مفید را جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین باتری برای ماشینتان به شما میدهند.

چرا استفاده از خدمات امداد باتری به صرفه تر میباشد؟

اگر باتری ماشینتان از کار افتاده در نتیجه ماشین شما روشن نمیشودبرای خرید باتری نو باید به فروشگاه باتری مراجعه کنید بدون ماشین بسیار سخت خواهد بود مخصوصا چون فروشنده باتری از شما باتری کهنه ماشینتان را هم میخواهد شما باید باتری ماشینتان را باز کنید و با یک وسیله دیگر به فروشگاه باتری ماشین مراجعه کنید و باتری را خریداری کنید برگردید و باتری را روی ماشینتان نصب کنید.
انجام پروسه فوق بسیار زمان بر و پرهزینه خواهد بود
شما میتوانید با یک تماس با امداد باتری باتری مورد نظرتان را در کمترین زمان با ارسال و نصب رایگان و تست دینام و استارت و تست باتری صورت کاملا رایگان دریافت کنید

امداد باتری ایراندوست در تمام طول هفته و در ساعات 8 صبح الی 21 خدمات فوق را به شما ارائه میدهد.

از کجا مطمئن شویم ایراد از باتری ماشین است؟

امداد باتری ایراندوست به ارسال شخص کارشناس به محل شما در ابتدا باتری و دینام ماشین را کنترل میکند باتری ماشین را با دستگاه تست باطری امتحان میکند هرگاه مطمئن شد ایراد از باطری ماشین است باتری را تعویض میکند در غیر این صورت مسئول امداد باتری ایراد ماشین را به شما میگوید و راهنمایی های لازم را جهت رفع ایراد ماشین به شما انجام میدهد.

چقدر زمان میبرد تا امداد باتری خود را به محل برساند؟

 

شما به محض تماس با امداد باطری ایراندوست ما نزدیکترین کارشناس را از شعبات سه گانه خود با باتری مورد نظرتان در اسرع وقت کمتر از یک ساعت نزد شما خواهیم فرستاد

 

توجه کنید شخصی که باتری ایراندوست جهت تعویض باتری برای شما ارسال میکند کارشناس برق خودرو میباشد و تعویض باتری ماشین شما توسط یک کارشناس و با اصول صحیح انجام میپذیرد.

آیا خدمات امداد باتری فقط تعویض باتری است؟

امداد باتری سیار به صورت ۲۴ ساعته خدمات تست دینام ، تست باتری ، تست استارت ، تست برق دزدی و کنترل سیم کشی ماشین تعمیر ایرادات دزدگیر ماشین را انجام میدهد
امداد باطری ایراندوست کلیه این خدمات را به صورت رایگان انجام میدهد.

برای مشاهده تمامی محصولات اینجا کلیک کنید

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها